اخبار
1397/11/25 پنجشنبه
حادثه تروریستی خاش زاهدان محکوم شد
پیام تسلیت دکتر اویسی به مناسبت شهادت مرزبانان کشورمان

.











پیام تسلیت دکتر اویسی به مناسبت شهادت تعدادی از مرزبانان کشورمان 
‍ ﺑﺴﻢ رب اﻟﺸﻬﺪاء و اﻟﺼﺪﻳﻘﻴﻦ

حادثه تروریستی حمله انتحاری تروریست های تکفیری به اتوبوس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که به شهادت و مجروحیت تعدادی از مرزبانان غیور منجر شد، موجب تاثر و تالم فراوان گردید. این حمله رذیلانه تروریستی، در پی حضور هوشمندانه، باصلابت و دندان شکن مردم دشمن شناس میهن اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن و نشانه‌ ای آشکار از شکست های پیاپی توطئه های ایادی استکبار در ایران و منطقه است.
وقوع این حادثه تروریستی و حزن‌انگیز، توسط چند تن از عناصر کوردل و فریب خورده به تحریک دشمنان این مرز و بوم، در جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که یکی از بزرگترین رویدادهای تاریخ جهان در عصر حاضر بوده، نشان از شکست دشمنان ایران اسلامی است.
دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی در این تلاش مذبوحانه سعی در ایجاد رعب و وحشت در بین هموطنان عزیز ما و خدشه دار کردن حس امنیت، اتحاد و انسجام ملی در میان ملت سرافراز ایران داشتند که قطعاً دست انتقام ایران اسلامی طومار حیات این جنایتکاران را در هم خواهد پیچید.
ریاست دانشگاه پیام نور   استان سیستان و بلوچستان ضمن اعلام همدردی با خانواده های شهیدان و مجروحان، این حمله تروریستی را محکوم نموده و این واقعه دردناک را به محضر مقام عظمای ولایت (مدظله العالی)، ملت شریف ایران به ویژه مردم شهید پرور استان سیستان و بلوچستان و خانواده معزز شهدا تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای شهدای والا مقام علو درجات و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل مسئلت دارند.
                                                     روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر