اخبار
1397/12/1 چهارشنبهرئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان:
نخستین سالگرد دو شهید گمنام دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان برگزار شد

.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان:
نخستین سالگرد دو شهید گمنام دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور،در این مراسم  دکتر اویسی رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه دانشجویان باید با اهداف انقلاب بیش از پیش آشنا شوند، اظهار داشت: برگزاری این چنین یادواره هایی نقش مهمی در ترویج فرهنگ مقاومت دارد.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران و ادامه راه شهیدان،  برگرفته و تداوم فرهنگ عاشورایی است،خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین وظایفی که مسئولان به ویژه مسئولان دانشگاه‌ها بر عهده دارند، انتقال این مفاهیم و فرهنگ به نسل جوان است.
 در ادامه  حجت الاسلام والمسلمین کیخا امام جمعه شهرستان زابل ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از حضور گرم اساتید و دانشجویان و کارمندان دانشگاه پیام نور عنوان کرد: این برنامه با محوریت جایگاه و شخصیت شناسی شهدای گمنام و با هدف زنده نگه داشتن نام و یاد شهداست.
وی با اشاره به جایگاه و نقش شهدا در جامعه تصریح کرد: هیبت و عظمت این شهیدان در مقابل دشمنان مسلح  بایستی الگو و سرلوحه  همه ما شود چراکه همه می دانند جوانان مومن و انقلابی چگونه شجاعانه و با دلاوری هرچه تمام و با ساده ترین تسلیحات نظامی آن همه تسلیحات پیشرفته را نابود کردند و پوشالی بودن قدرت مستکبران را به رخ جهانیان کشاندند.
در پایان به ده نفر از شرکت کنندگان هزینه اردوی راهیان نور از طرف دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان اهدا شد.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر