اخبار مراکز
1397/9/8 پنجشنبه
برگزاری کرسی آزاد اندیشی در واحد زهک

.







به گزارش روابط عمومی گزارش کرسی آزاد اندیشی با موضوع نقش دانشجو در کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد

با استعانت از درگاه باری تعالی در تاریخ 08/09/1397 راس ساعت 10 صبح کرسی آزاد اندیشی با موضوع نقش دانشجو در کاهش آسیب های اجتماعی در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور زهک برگزار گردید .

در این همایش که با حضور کارکنان و دانشجویان برگزار شد ، آقای سرابندی از اساتید دانشگاه و سخنران ویژه این مراسم به تبیین جایگاه دانشجو و دانشگاه در جامعه پرداختند و ابراز داشتند که رفتارهای انسان برگرفته از فرهنگ و باورهای فردی است ،ازاین رو رفتار افراد با یکدیگر متفاوت است  به گونه ای که امنیت جانی و مالی و اجتماعی افرادی که از ارزشهای الهی و دینی بر خوردارند ،در جامعه بالاتر است .

در ادامه ضمن بر شمردن انواع آسیب های اجتماعی مانند طلاق ،اعتیاد و اهانت و کم رنگ شدن امر به معروف و نهی ازمنکر. عامل پیشگیری کننده از این آسیب ها را در خانواده و سپس در مدرسه و دانشگاه و جامعه معرفی فرمودند .و راههای

پیشگیری از این آسیب ها در دانشگاهها 1-اطلاع رسانی  2-برگزاری نمایشگاه مسابقات 3-ایجاد اطاق فکر 4-تقویت کانونها و تشکل ها و غیره و ملزم کردن دانشجو به شرکت در جلسات و کرسی ها ی موجود در دانشگاه بیان کردند  .و دانشجو را در این راه چشم بینا و گوش شنوای جامعه معرفی کردند  . ایشان حرکت های جهادی دانشجویان در قالب بسیج  سازندگی دانشجویی را علاوه بر ارزشی بودن در کمک به محرومان رافع مشکلات و آسیب های اجتماعی معرفی کردند .

و در پایان این همایش با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد خاتمه یافت .


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر