پیوندها
1397/8/22 سه‌شنبه
برگزاری کارگاه مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن سراسری کارفرمایان ایران برگزاری

.

  برگزاری کارگاه مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن سراسری کارفرمایان ایران برگزارشد.
 در تاریخ سه شنبه 22/8/97 در سالن ویدئو کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه پیام نور استان سیستان وبلوچستان دو کارگاه هماهنگی شورای دبیران و روسای کانون سراسری کارفرمایان ایران و همچنین اعضای محترم هیئت مدیره و بازرسان انجمن های صنفی پیمانکاران با مجموعه مدیران دانشگاه پیام نور در دونوبت صبح و عصر برگزار گردید.
این نشست ها از طریق سیستم ویدئو کنفرانس در سراسر کشور به صورت همزمان ارائه شدو مدیران سطح ملی و استانی با همدیگر به تبادل نظر و هم اندیشی پرداختند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی افزود: گسترش جغرافیایی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در اقصی نقاط کشور و نظام آموزشی انعطاف پذیر در عین حفظ کیفیت و استانداردهای لازم، مهم ترین ویژگی های این دانشگاه است که می تواند در تعامل با کانون عالی انجمن های کارفرمایی کشور موثر باشد.
وی تصریح کرد: مهارت آموزی برای دانشجویان و ایجاد زمینه اشتغال پذیری از برنامه های در اولویت وزارت علوم است و دانشگاه پیام نور نیز در این راستا برنامه هایی را تدوین کرده که ضمن برگزاری دوره های آموزشی مرسوم و استاندارد، دانشجویان بتوانند توانایی رویارویی در بازار کار را نیز داشته باشند.
دبیر کل کانون عالی انجمن های کارفرمایی ایران ، دانشگاه پیام نور را به دلیل فراگیر بودن و شکل ساختاری آن در تمامی استانهای کشور، بهترین نقطه برای همکاری مشترک دانست و افزود: کانون سراسری پیمانکاران عمرانی کشور نیز در 24 استان مسئولیت اجرایی پروژه های عمرانی کشور را به عهده دارند و 33 هزار شرکت پیمانکاری در کل کشور و در مجموع 31 استان زیرمجموعه این کانون هستند که این اشتراک با دانشگاه پیام نور می تواند منشاء اقدامات و خدمات گسترده ای باشد.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر