پیوندها
1397/9/4 یکشنبه
تبریک هفته بسیج

.



 





 پیام تبریک ریئس دانشگاه پیام نور سیستان وبلوچستان به مناتسبت هفته بسیج  به شرح ذیل میباشد.
بسیجی” از جمله واژه‌هایی است که به لطف انفاس قدسی امام تنها در لغتنامه و دایره‌المعارف انقلاب اسلامی یافت می‌شود. " بسیجی" فرد عاشق سر از پا نشناخته‌ای است که لحظه لحظه زندگی خویش را وقف اسلام و قرآن و ولایت و انقلاب اسلامی کرده است.

شناخت بسیجی در وضعیت کنونی و آینده از ضروریات بزرگی است که در سرنوشت سامان دادن به کشور، ترویج اسلام ناب و تداوم راه مقدس انقلاب و امام راحل (سلام‌الله علیه) نقش تعیین کننده دارد.

ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است که می‌تواند ما را به گوشه‌هایی از حیات معنوی او رهنمون و ماهیت و شخصیت واقعی این انسان الهی را برای ما روشن سازد.

بی تردید اساتید، كاركنان و دانشجویان بسیجی با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیشرفت های علمی و فکری خود، زمینه ی رشد و تفکر بسیجی را در دانشگاهها و مراکز علمی فراهم نموده و در حال حاضر با خلاقیت و نوآوری با تکیه بر این تفکر به پیشرفت های عظیم علمی در سطوح مختلف به دست یافته اند.

 بدينوسيله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، هفته بسیج مستضعفان را محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، بسیجیان آزاده و ایثارگر، جامعه دانشگاهی کشور به ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور  تبریک عرض نموده و از خداوند قادر و متعال، عزت و سرافرازی همه بسیجیان عزیز و مخلص ایران اسلامی را مسئلت می نماییم .

دکتر عباس اویسی

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر