كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار
پیام تسلیت رییس دانشگاه پیام نور سیستان وبلوچستان به مناسبت وفات حضرت زهرا پیام تسلیت رئیس دانشگاه پیام نور سیستان وبلوچستان به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) 

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان وبلوچستان در پیامی، ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بر گرامیداشت باشکوه ایام فاطمیه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان وبلوچستان استان، در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

فاطمه گلی است که بوستان بهشت را زینت بخشیده است. پیامبر اکرم (ص)

فاطمه زهرا (س)، زنان را شکوه و منزلت بخشید و عفت و پاکدامنی را با تمام استواری گسترانید تا امروز زنان مسلمان میهنمان با الگوبرداری از این بانوی بزرگوار، عزتمندانه در تمامی عرصه ها دوشادوش مردان در راستای سربلندی ایران اسلامی و زن ایرانی گام بردارند.

دهه فاطمیه روزهای غمبار سوگواری بر شهادت بزرگ بانویی است که معیار فضایل بود و همگان را به پارسایی و پایداری فرا می خواند. حضرت زهرای مرضیه (س) ام ابیها بود و تکیه گاه پیامبر عظیم الشان السلام، و بزرگ ترین آموزگار بانوان جهان.

او که در دوران حیات خویش نمونه عصمت و صبر و ایثار بود و با شهادت مظلومانه و سیره زندگی خود به جهانیان آموخت هر کس به ریسمان الهی و خاندان نبوت تمسک جوید، بی تردید راه حق و حقیقت را برگزیده است و تا همیشه تاریخ در اذهان بیدار دلان جهان زنده خواهد ماند

با امید به اینکه رهرو راه آن طاهره مطهره باشیم و ایام غم بار فاطمیه را با شکوه بیش از پیش گرامی بداریم؛ سالروز شهادت دخت رسول خدا، حضرت فاطمه زهرا (س) را به حضرت رسول الله، اهل بیت مظلوم ایشان، محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و مسلمانان و محبین آل الله صمیمانه تسلیت عرض می کنم.

دکتر اویسی

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان وبلوچستان
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر