كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار
بیانیه تقدیر رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان از سپاه پاسداران بیانیه تقدیر رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان از سپاه پاسداران  

 
رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی تقدیر کرد.

 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان، دکتر ابوالفضل توسلی با صدور بیانیه‌ای از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطین اشغالی قدردانی کرد.

 
متن بیانیه به شرح زیر است: "نَصرُ مِن اللهِ و فَتحٌ قریب"

 
سیزدهم فروردین ماه امسال در آستانه شب شهادت مولی الموحدین امیرالمؤمنین علیه السلام در حالی شاهد حمله هوایی به کنسولگری ایران در دمشق و در پی آن شهادت جمعی از مستشاران کشور عزیزمان از سوی رژیم غاصب صهیونیستی و مس از آن حمله تروریستی در شهرستان‌های راسک و چابهار بودیم، که پس از سکوت و انفعال بی‌شرمانه‌ شورای امنیت سازمان ملل متحد و سایر نهادهای بین المللی ذی‌ربط، سرانجام موعد عمل به وعده‌ی انتقام فرا رسید.

 
در این زمينه سپاه پاسداران به وعده صادقانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حمله رژیم منحوس صهیونیستی جامعه عمل پوشاند و پاسخی دندان شکن به جنایت کارانی داد که دستشان به خون شهدای مقاومت آغشته است.

 
پاسخ کوبنده به اقدام تروریستی و جنایتکارانه اسرائیل غاصب حق مسلم و انتظار مشروع امت اسلام و آزادگان جهان و تحقق وعده نظام اسلامی بود که گوشه‌ای از آلام مردم مسلمان و آزاده منطقه بویژه مسلمانان غزه را التیام بخشید.

 
جامعه دانشگاهی پیام نور سیستان و بلوچستان ضمن حمایت از فرماندهان غیور ارتش و سپاه به ویژه فرمانده مقتدر هوافضای سپاه، این موفقیت در سیلی سخت انتقام ملت را به فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) عزیز و ملت سرافراز ایران اسلامی تبریک عرض کرده و آمادگی خود را برای حضور در تمام صحنه‌ها در دفاع از این اقدام شجاعانه و به حق را اعلام و می گوییم تا پای جان برای سرکوب و مقابله با این رژیم صهیونسیتی، آماده ایم.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر