كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار
پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان ﺑﻪ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ روز معلم و استاد پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان ﺑﻪ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ روز معلم و استاد


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان، دکتر ابوالفضل توسلی رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با صدور پیامی روز معلم و استاد را به همه معلمان و اساتید والا مقام بویژه اساتید دانشگاه پیام نور استان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: قال الله العزیز الحکیم: هُوَ الَّذِی بَعَثَ فِی الْأُمِّیِّینَ رَسُولًا مِّنْهُمْ یَتْلُو عَلَیْهِمْ آیَاتِهِ وَیُزَکِّیهِمْ وَیُعَلِّمُهُمُ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَةَ وَإِن کَانُوا مِن قَبْلُ لَفِی ضَلَالٍ مُّبِینٍ» ﴿سوره جمعه آیه ۲﴾

تعلیم و تربیت از شئونات الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تربیت به صورت سنت حسنه آفرینش درآمد. معلّمان کسانی هستند که رسم خوب زیستن و خارج شدن از تاریکی و جهل و رسیدن به صبح صادق دانایی را به فرزندان این مرزو بوم برای ساختن فردایی بهتر می آموزند. دوازدهم اردیبهشت ماه روز معلم یادآور خاطره شهادت معلم فرزانه و استاد اندیشمند، آیت الله شهید مطهری است که می توان از آن بزرگ، به عنوان الگوی تعهد و مسئولیت و اندیشه و عمل یک معلم یاد کرد و در حقیقت تجدید میثاق با دین و دانش و بصیرت و تقواست.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز معلم، این روز را بر همه معلمان و اساتید والا مقام تبریک عرض می نمایم و از خداوند منّان خواستارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج)، جامعه کشور عزیزمان ایران از برکات وجودی این بزرگواران همواره بهره مند باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر