اخبار برگزیده
1402/12/28 دوشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان خبر داد:
رشد ۲۱ درصدی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان

.



رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با اشاره به رشد ۱۸ درصدی قبولی داوطلبان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور، این رقم در این استان را ۲۱ درصد اعلام کرد و گفت: ثبت نام پذیرفته شدگان غیرحضوری است.

 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان، ابوالفضل توسلی بیان کرد: براساس اعلام سازمان سنجش، بیش از ۵۱ هزار داوطلب تحصیل در مقطع کارشناسی با رشد ۱۸ درصدی نسبت به سال گذشته، دانشگاه پیام نور را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کرده‌اند که از این تعداد یک‌هزار و ۳۰۰ نفر پذیرفته شده‌ ۱۰ مرکز دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان هستند.

 
وی افزود: این آمار نسبت به سال گذشته در سیستان و بلوچستان افزایش ۲۱ درصدی داشته و نشان از افزایش اعتماد و تداوم اقبال و استقبال مردمی از تحصیل در بزرگترین دانشگاه دولتی کشور دارد؛ چرا که با شیوه‌ آموزش باز و ترکیبی همراه است.

 
رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان تاکید کرد: پذیرفته‌شدگان می‌توانند تا ۱۴ فروردین سال آینده برای پذیرش غیرحضوری به سایت گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir اقدام، و از ۱۵ تا 28 فروردین برای ثبت‌نام حضوری و انتخاب واحد به دانشگاه مراجعه کنند.

 
وی گفت: پذیرفته‌شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه در صفحه اول سایت گلستان وارد این سامانه آموزشی شوند و مدارک خود را بارگذاری کنند.
 
توسلی ادامه داد: کارکنان حوزه آموزش دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در ۱۰ مرکز و واحد در سطح استان در ایام نوروز از پنجم تا ۹ فروردین ۱۴۰۳ جهت پاسخگویی و تسهیل در ثبت نام متقاضیان ورود به دانشگاه در دانشگاه حضور داشته و پذیرفته‌شدگان می‌توانند برای رفع مشکلات خود به صورت ضروری مراجعه کنند.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار