اخبار برگزیده
1403/1/7 سه‌شنبه
بیانیه رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در محکومیت جنایت بیمارستان شفاء غزه
بیانیه رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در محکومیت جنایت بیمارستان شفاء غزه

.


 
رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در پی جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفاء غزه این حرمت شکنی علیه انسانیت را محکوم کرد.
 
به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان، دکتر ابوالفضل توسلی در بیانیه‌ای جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا و تجاوز به پناهندگان را محکوم کرد چرا که این عمل، علاوه بر آنکه در بین مسلمانان از وقاحت بسیار بالایی برخوردار بوده و غیرت مسلمانان را برمی‌انگیزد و تنفر شدیدتری را نسبت به صهیونیست‌ها پدید می‌آورد، فشار بین المللی و افکار عمومی جهانی را برای مقابله با صهیونیست‌ها افزایش داده و دست مقاومت را برای برخورد با این جنایتکاران بازتر می‌سازد. 

 
در این بیانیه آمده است؛ جبهه مقاومت، انتقام این جنایت را که سحرگاه دوازدهم رمضان ۱۴۴۵ رخ داد به بدترین شکل از صهیونیست‌ها خواهند گرفت.

 
در ادامه این بیانیه نوشته شده؛ رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل با ارتکاب این جنایات هولناک در بیمارستان شفاء غزه، برگ ننگین دیگری بر تاریخ حیات نکبت بار و فهرست سیاه جنایات خود افزوده است.

 
در پایان لازم به ذکر است که جامعه دانشگاهی پیام نور سیستان و بلوچستان ضمن محکوم کردن شدید نقض فاحش قوانین و مقررات بین‌المللی، حقوق بشر و حقوق بشردوستانه بین‌المللی توسط رژیم صهیونیستی، بار دیگر مسئولیت جامعه جهانی و دولت‌های اسلامی نسبت به حمایت از ملت مظلوم فلسطین بویژه ساکنان و جنگ زدگان تحت محاصره نوار غزه را یادآور شده و خواستار اقدام مؤثر و قاطع دولت‌ها و نهادهای حقوقی و بین‌المللی در توقف این جنایات و تشکیل پرونده کیفری جهت پیگرد و محاکمه آمران، عاملان و حامیان این قبیل فجایع انسانی است.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار