اخبار برگزیده
1403/1/12 یکشنبه
پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان به مناسبت دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران
پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان به مناسبت دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران

.

 
رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در پیامی فرا رسیدن ۱۲ فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی ایران را به تمامی هموطنان بویژه جامعه دانشگاهی تبریک گفت.

 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان، دکتر ابوالفضل توسلی با صدور پیامی ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران را به جامعه دانشگاهی و ملت شریف ایران اسلامی تبریک گفت.

 
متن پیام به شرح ذیل است:
«۱۲فروردین» نقط مکمل و متمم انقلاب بیست و دو بهمن بود. مقام معظم رهبری 
دوازده فروردین روز تجلی اراده ملت ایران و از ایام مهم تاریخی و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی است که در این روز ملت قهرمان و همیشه در صحنه با مجاهدت ها و ایثار خود، ضمن نفی استبداد و استکبار، به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی قاطعانه رای آری دادند.

 
این روز یادآور خلق دومین حماسه ماندگار ملت مسلمان و انقلابی ایران پس از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ و جلوه ای از وعده حق خداوند تبارک و تعالی و تجلی یکی از ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی است که نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان بر افروخت.

 
در این روز، پیروزی جمهوری اسلامی ایران با رأی حداکثری امت همیشه در صحنه، به رهبری امام خمینی (ره)، مُهر تأیید و تأکید گرفت.

 
اینجانب فرارسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را که ثمره رشادت و جانفشانی دلیر مردان و شیرزنان ایران اسلامی است را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، جامعه دانشگاهی و ملت شریف ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کرده و در سالی که مزین به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» است؛ تمام توان و همت خود را در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی بکار خواهیم گرفت تا در سایه الطاف الهی و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری، در مسیر افتخار و سربلندی ایران عزیز محکم و استوار گام بر داریم.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار