اخبار برگزیده
1403/1/16 پنجشنبه
دعوت رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان از دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی روز قدس
دعوت رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان از دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی روز قدس

.


رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در پیامی از جامعه دانشگاهی، اساتید، اعضای هیات علمی و دانشجویان دعوت کرد در راهپیمایی روز قدس حضور داشته باشند.

 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان، دکتر ابوالفضل توسلی در پیامی از دانشگاهیان و عموم مردم جهت شرکت در روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

 
متن این پیام بدین شرح است:
ای مؤمنان با یاران شیطان بجنگید که نیرنگ شیطان[در نهایت] ضعیف است. (سوره نساء، آیه ۷۶)

 
نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال توسط بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) گامی بلند برای ایجاد اتحاد میان ملت‌ها و کشورهای مسلمان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف به عنوان اولین قبله‌گاه مسلمین بود.

 
ملت فلسطین سال‌هاست در برابر دشمن بی‌رحم و کودک‌کُش صهیونیستی با دستان خالی و تقدیم خون جوانان خود به دفاع از آرمان‌های بزرگ اسلامی و انسانی برخواسته است و این روزها رژیم غاصب صهیونیستی در برابر دیدگان همه بشریت دست به جنایت می‌زند و همه میثاق نامه‌های حقوق بشری را برای رسیدن به مطامع پلید خود زیر پا گذاشته است.

 
دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در این راستا ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و خلف راستین ایشان، مقام عظمای ولایت و همبستگی با مردم فلسطین از تمامی ملت ایران بویژه دانشگاهیان دعوت می کند در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و با حمایت همه جانبه خود از فلسطین و محور مقاومت؛ نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم اسرائیل اعلام دارند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار