پیوندها
1400/6/3 چهارشنبه
پیام رییس دانشگاه پیام نور سیستان وبلوچستان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند
دکتر عباس اویسی؛ رییس دانشگاه پیام نور سیستان وبلوچستان سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت

.

دکتر عباس اویسی؛ رییس دانشگاه پیام نور سیستان وبلوچستان  سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته  دولت  و روز کارمند را تبریک گفت.
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان ؛ دکتر عباس اویسی ، رییس دانشگاه پیام نور سیستان وبلوچستان سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت وروز کارمند را تبریک گفت

                                                                                                     متن پیام بدین شرح می باشد:
همه ما خدمتگزار مردم هستیم و مملکت ما نیاز به خدمتگزار دارد.امام خمینی (ره)
بسم الله الرحمن الرحیم

 هفته اول شهریور ماه که با نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر مزین  و هفته دولت نامگذاری شده را به همه دولت مردان خدوم و کارکنان شریف تبریک می گویم.
 تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.
همزمانی هفته دولت و ایام شهادت شهیدان رجایی  و با هنر با ایام پر خیر و برکت ماه محرم، قیام امام حسین(ع)، را باید به فال نیک گرفت چراکه خدمت به خلق خدا از جهاد در راه حق علیه باطل کمتر نیست.
 بی شک همه ما می بایست با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان کربلا  و رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف دولت و نظام بسته به ماموریت مان گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف به ویژه علم و دانش فراهم آوریم.
 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد،  بویژه همکاران خودم در دانشگاه پیام نور سیستان وبلوچستان تبریک عرض نموده و از زحمات خالصانه و صادقانه آنها تشکر و قدر دانی می نمایم و امیدوارم با کمک و همکاری همه کارکنان در بهبود کیفیت خدمات آموزشی و پژوهشی  دانشگاه و کسب رضایتمندی مردم عزیز بخصوص دانشجویان و خانواده های گرامی شان موفق‌تر از گذشته باشیم..

دکتر عباس اویسی؛
رئیس دانشگاه پیام نور سیستان وبلوچستان
شهریور ماه 1400
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر