پیوندها
1403/2/10 دوشنبه
تجمع دانشگاهیان پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا در دفاع از مردم مظلوم فلسطین
تجمع دانشگاهیان پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا در دفاع از مردم مظلوم فلسطین

.

تجمع دانشجویان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان امروز یکشنبه همگام با دانشجویان ایران و سراسر دنیا در محکومیت آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادیخواه حامی فلسطین در مراکز ۱۰گانه این دانشگاه در سطح سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان،  جامعه دانشگاهی دانشگاه پیام نور استان بصورت هماهنگ و همزمان در مراکز ده گانه این دانشگاه، شامل دانشگاه های پیام نور مراکز زهک، زابل، زاهدان، خاش، سراوان، راسک، نیکشهر، سیب و سوران و چابهار در حمایت از اساتید و دانشجویان آزاده ای که فریاد رسای دفاع از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین را سر می دهند تجمع حمایتی برگزار کردند تا از این طریق نشان دهند هرجا که پای حمایت از مظلوم در میان است محکم و استوار در صحنه حاضر خواهند بود و الگوی یک دانشگاه در تراز انقلاب می باشند.

در این تجمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان گرد هم آمدند و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل سردادند.

در این مراسم معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رژیم صهیونیستی و حامیان آن کینه‌ای تمام نشدنی در دل مردم و مسلمانان ایجاد کرده‌اند و مطمئن باشند مسلمانان نمی‌گذارند خون‌های پاک هدر رود.

سردار عوضعلی فقیری افزود: جهاد و شهادت عامل اصلی سعادت، عزت و سرافرازی مسلمانان است و ملتی که از مرگ نترسد ذلیل نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی در طول عمر نکبت بار خود به دفعات چهره خبیث و حیوانی خود را به جهانیان نشان داده و ثابت کرده که در راه سلطه جویی از هیچ جنایتی فروگذار نخواهد کرد.

هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رزمندگان جبهه مقاومت و حماس برای عملیات طوفان الاقصی از روحیه مردم نظام جمهوری اسلامی ایران الگو گرفتند.







                                

                                        






















 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر