اخبار
1403/1/14 سه‌شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان حمله به کنسولگری ایران در دمشق را ‌محکوم کرد
رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان حمله به کنسولگری ایران در دمشق را ‌محکوم کرد

.



رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در پیامی حمله رژیم منحوس صهیونیستی به ساختمان‌ کنسولگری ایران در دمشق را ‌محکوم و شهادت سرداران و رزمندگان سپاه اسلام را تبریک و تسلیت گفت.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان دکتر ابوالضل توسلی در پیامی حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق که به شهادت سرداران سپاه اسلام و چند مستشار نظامی ایران منجر شد، محکوم کرد.
 
در متن این پیام آمده است؛
بسم الله الرحمن الرحیم «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ (آل عمران ۱۶۹)»

 
حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به دمشق که نشان از سردرگمی و ورشکستگی مفتضحانه صهیونیست ها در غزه است، نقض آشکار قوانین بین المللی و تجاوز به حاکمیت دو کشور برادر ایران و سوریه به شمار می رود.

 
بی‌شک این حمله ددمنشانه که مغایر با قوانین بین‌المللی و تعدی به حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است بی‌پاسخ نخواهد ماند و این رژیم منفور و سفاک با پاسخ کوبنده و انتقام‌جویانه جبهه مقاومت به سختی تنبیه خواهد شد.
 
شهادت سردار محمدرضا زاهدی، سردار محمدهادی حاج رحیمی و مستشاران شهید حسین امان اللهی، سید مهدی جلالتی، شهید محسن صداقت، علی آقابابایی و سید علی صالحی روزبهانی این رزمندگان مجاهد و خستگی‌ناپذیر میدان‌های نبرد حق علیه باطل و سربازان مکتب اهل‌بیت علیهم السلام و نظام انقلاب اسلامی در روز شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین علی علیه السلام قلوب مومنین را محزون و جریحه دار ساخت.

 
اینجانب این حمله وحشیانه را محکوم و عروج ملکوتی مجاهدان راه حق را به فرمانده معزز کل قوا مقام معظم رهبری، مردم ولایتمدار ایران اسلامی، رزمندگان جبهه مقاومت و خانواده محترم شهیدان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر