اخبار
1403/1/18 شنبه
تشکر و قدردانی از حضور جامعه دانشگاهی پیام نور سیستان و بلوچستان در مراسم راهپیمایی یوم‌الله جهانی قدس
تشکر و قدردانی از حضور جامعه دانشگاهی پیام نور سیستان و بلوچستان در مراسم راهپیمایی یوم‌الله جهانی قدس

.

 
رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با صدور پیامی از حضور حماسی جامعه دانشگاهی در راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار از اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی تشکر کرد.

 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان، دکتر ابوالفضل توسلی در پیامی از حضور پرشور و حماسی اساتید، اعضای علمی، روسای مراکز و دانشجویان این دانشگاه در راهپیمایی روز قدس و تشییع پیکر مطهر شهدای تروریستی شهرستان های چابهار و راسک، تقدیر و تشکر کرد.

 
در این پیام آمده است: جامعه دانشگاهی پیام نور سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور در ۱۷ فروردین آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان دوشادوش اقشار مختلف مردم استان در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و بار دیگر در بزنگاه‌ها با حضور و حمایت خود ثابت کردند که پای آرمان‌های این انقلاب ایستاده‌ اند.

 
بی تردید این حضور عظیم و حماسی که در لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای صورت گرفت، نشان از حرکت در مسیر انقلاب و آرمانهای معمار کبیر انقلاب داشته و مایه ناامیدی و ترس دشمنان شد.

 
همچنین حضور پرشور در تشییع پیکرهای مطهر شهدای حمله تروریستی در شهرستان های چابهار و راسک نیز پیام روشنی را به دشمنان داخلی و خارجی این نظام اسلامی داد که راه شهدا تا آزادی قدس شریف ادامه داشته و انتقام خون به زمین ریخته شده شهدا را از دشمنان خواهیم گرفت.

 
اینجانب ضمن تقدیر و ارج نهادن به شور و شعور جامعه دانشگاهی در کنار اقشار مختلف مردم در روز جهانی قدس، مراتب سپاس و تشکر خود را از حماسه آفرینی و حضورآگاهانه و با بصیرت این قشر از جامعه اعلام داشته و پیشاپیش با تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات این بزرگواران در ماه مبارک رمضان، از خداوند منان اقتدار و سربلندی روز افزون اسلام و مقام معظم رهبری و نابودی رژیم صهیونیستی را مسئلت دارم.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر