اخبار
1403/2/2 یکشنبه
پیام رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
پیام رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

.

 
رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبز پوشان حریم ولایت و نظام تبریک گفت.

 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان، دکتر ابوالفضل توسلی در پیامی دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

 
متن این پیام تبریک بدین شرح است:
 
بسم الله الحمن الرحیم
وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ (آیه ۶۰ سوره انفال»
 
دوم اردیبهشت ماه از سوی معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) مزین به نام نهاد مقدسی شد که قدرتمندانه همپای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و در راستای اقتدار کشور همواره در عرصه‌های گوناگون خوش درخشید.

 
سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، نقشی غیرقابل انکار در توفیقات نظام اسلامی داشت و پس از دوران درخشان دفاع مقدس نیز در برابر دسیسه ها و فتنه‌های دشمنان در عرصه های مختلف ایستاده است.

 
این نهاد انقلابی در عرصه سازندگی، عمران و آبادانی بویژه در مناطق محروم، افتخارات بی نظیری داشته که تبیین دستاوردهای آن امری لازم و ضروری است، عملیات وعده تنها نمونه کوچکی از اقدامات سپاه پاسداران است که هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست و کام ملت انقلابی ایران اسلامی را شیرین کرد.

 
اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ، از خدمات ارزنده سپاه پاسداران در حوزه تامین امنیت و آرامش جامعه، تقویت همبستگی ملی، تلاش گسترده در محرومیت زدایی در مناطق مختلف کشور تقدیر و تشکر کرده و از درگاه خداوند سبحان صحت و سلامتی مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا، سربلندی و موفقیت همه پاسداران جان برکف را مسئلت می کنم.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر