پیوندها
1403/1/1 چهارشنبه
پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان به مناسبت فرارسیدن سال نو
پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان به مناسبت فرارسیدن سال نو

.

 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان، دکتر ابوالفضل توسلی، رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در پیامـی فرارسیدن سال نو و عید نوروز، بهار طبیعت و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، بهار معنویت را تبریک گفت.

 
متن این پیام بدین شرح است:
«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ»
 
همزماني آغاز سال نو شمسی، با ايام فرخنده ماه مبارک و پرفضيلت رمضان، که هر دو از جلوه‌های پروردگار متعال در جهان هستی هستند، فرصتی ارزشمند برای تازه شدن و باز نگريستن بر چگونه زيستن است.

 
در سالی که سپری شد در پرتو عنایات الهی و در سایه تلاش‌های بی‌وقفه همکاران و کارکنان گرامی در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان توانستیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود بسیاری از اهداف پیش بینی شده در ۱۰ مرکز و واحد آموزشی این دانشگاه را تحقق بخشیم.

 
اینجانب آغاز سال ۱۴۰۳ خورشیدی و ماه مبارک رمضان را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی و یکایک شما اساتید، کارکنان، دانشجویان و خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خدای متعال سلامتی و طول عمر برای معظم له، و موفقیت و بهروزی را برای یکایک شما مسألت دارم.

 
امیدوارم با توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم که رسالت دانشگاهیان را سنگین تر کرده، بتوانیم با بهره گیری از همه توان و ظرفیت‌ها گام برداشته و رشد روزافزونی را شاهد باشیم.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر