پیوندها
1403/1/21 سه‌شنبه
در مراسم تجلیل از خیران دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان مطرح شد؛
ظرفیت های خیران، تحول آفرین است

.



رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش مهم خیران در پیشبرد اهداف و برنامه های دانشگاه گفت: ظرفیت های بزرگ خیران می تواند تحول آفرین باشد.

 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان، در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و خیر مقدم به حاضران در جلسه، از تلاش و فعالیت خیران، چهره ها و حامیان تاثیرگذار برنامه های اجتماعی و فرهنگی که به هر شکلی همکاری داشتند، قدردانی شد.

 
رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در این مراسم ضمن قدردانی از همراهی همیشگی خیران در پیشبرد اهداف دانشگاه، بیان کرد: مشارکت خیران در پیشبرد اهداف و اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی دانشگاه منجر به افزایش امید و انگیزه شده است.

 
دکتر ابوالفضل توسلی ادامه داد: دانشگاه پیام نور مولود انقلاب اسلامی در سال ۱۳۶۷ با شعار «آموزش برای همه، همه جا و همه » در راستای توسعه عدالت آموزشی بویژه این استان است که بیش از ۱۰ هزار دانشجو در ۱۰ مرکز و واحد آموزشی آن مشغول به تحصیل هستند.

 
وی گفت: دانشگاه پیام نور در سیستان و بلوچستان، ۴۵ عضو هیئت علمی، ۲۰۰ استاد، ۱۲۰ کارمند و ۱۰ هزار دانشجو دارد و این نشان می‌دهد که یک نهاد مهم و اثرگذار در استان است.

 
رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با اشاره به سخنان گوهربار رهبر معظم انقلاب پیرامون موضوع اهمیت کار خیر، افزود: خدمت به خلق خدا، در فرهنگ تعالیم قرآن و عترت، ارزش و ثواب فراوانی دارد بنابراین آنچه در احسان و نیکوکاری اهمیت دارد خلوص نیت برای خداوند است که این‌ مهم از ویژگی خیران به شمار می‌رود.

 
گفتنی است در پایان این مراسم که با ضیافت افطار همراه بود با اهدای تقدیر نامه و گل طبیعی (به عنوان سنبل رویش) از خیران، چهره ها و حامیان تاثیرگذار قدردانی شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر