پیوندها
1403/1/27 دوشنبه
بیانیه دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در محکومیت فاجعه شهادت مامور انتظامی در هیرمند
بیانیه دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در محکومیت فاجعه شهادت مامور انتظامی در هیرمند

.



رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن فاجعه شهادت «حمید سلطانی نژاد» مامور انتظامی در هیرمند، گفت: این شهید والامقام دانش آموخته سال ۹۹ رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور مرکز راسک بود.

 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان، دکتر ابوالفضل توسلی با صدور بیانیه ای ضمت عرض تبریک و تهنیت به مناسبت شهادت «حمید سلطانی نژاد» مامور انتظامی در هیرمند، اعلام کرد که این حافظ امنیت نیروی فراجا، دانش آموخته سال ۱۳۹۹ رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور مرکز راسک بود که در درگیری ۲۵ فروردین ماه جاری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر به فیض شهادت نائل آمد.
 
این بیانیه می افزاید: سیستان و بلوچستان در خط مقدم مبارزه با موادمخدر قرار دارد و پیمودن این راه سترگ، حاصل جان فشانی عزیزانی است که جان شیرین خود را برای ایجاد امنیت پایدار در استان و کشور در طبق اخلاص گذاشتند تا سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف پلید خود و آلوده کردن نوجوانان و جوانان این مرز و بوم با پدیده شوم اعتیاد ناکام بگذارند.
 
در ادامه این بیانیه آمده است: این شهید بزرگوار که در راه امنیت جامعه، مظلومانه جان خود را تقدیم کرد، بی شک از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار است.

 
گفتنی است شهید سلطانی نژاد متاهل ۳۱ ساله اهل و ساکن زابل بود.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر