پیوندها
1403/1/28 سه‌شنبه
رابط مردمی سازی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان منصوب شد
رابط مردمی سازی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان منصوب شد

.



دستیار ویژه استاندار سیستان و بلوچستان از انتصاب "احمد میرگل" به عنوان رابط مردمی سازی دانشگاه پیام نور استان خبر داد.

 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان، رضاجعفری در دیدار با رئیس دانشگاه پیام نور استان، مسوول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، معاونین و مدیران ستادی این دانشگاه ضمن تاکید بر تقویت گفتمان مردمی سازی و تلاش برای تسهیل گری ادارات و دانشگاه‌ها در واسپاری امور به مردم اظهار کرد: در دولت مردمی؛ دستیاران مردمی سازی در دانشگاه‌ها و ادارات کل باید تلاش کنند که حضور مردم در عرصه تصمیم سازی، تصمیم گیری، اجرا و نظارت تقویت شود.

 
وی افزود: استفاده از ظرفیت نخبگان، جامعه مردمی و فعالان حوزه های مختلف به منظور پیشبرد اهداف نظام و ارتقا سطح کیفی دانشگاه پیام نور از جمله وظایف رابط مردمی در این دانشگاه است.

 
دستیار ویژه استاندار سیستان وبلوچستان گفت: این استان غنی و سرشار از ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه است که اگر بالعفل شود می تواند تحول عظیمی ایجاد کند.

 
وی تاکید کرد: اساتید دانشگاه ها و دانشجویان نیز باید در این مسیر و اجرای هدف های کلان و گسترده تر گام بردارند و جامعه هدف خود را توانمند کرده و با آموزش هایی که ارائه می دهند که کارآفرین و خلاقیت بدنبال داشته باشد.

 
جعفری ادامه داد: ضرورت دارد تا تعاونی های مردمی مختلفی در استان شکل بگیرد و مردم خودشان عهده دار مدیریت آن شوند و اگر اقتصاد در استان مردم پایه شود در کوتاهترین زمان شاهد پیشرفت های چشمگیری خواهیم بود.

 
وی اظهار کرد: اساتید دانشگاهی و اعضای هیات علمی و دانشجویان باید با هم اندیشی و احصا مشکلات و موانع پیش رو نسبت به رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم در حوزه های مختلف با استفاده از علوم روز و فناوری‌های نوین گام بردارند.

 
گفتنی است در پایان این جلسه "دکتر احمد میرگل" عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان به عنوان رابط مردمی سازی این دانشگاه منصوب و معارفه شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر